сряда, 21 юли 2010 г.

Тони Стораро си партнира с блондинка в ново видео


Готов е клипът към актуалния му хит „Какво направи с мен?”Тони Стораро вече е готов и с видеото към най-новото си парче „Какво направи с мен?”, което от днес се върти ексклузивно в ефира на Фен ТВ. Песента се появи преди броени дни, но вече се радва на завиден успех.
В новата си песен звездата на Diapason Records избра заложи на по-лиричен текст по препоръка на своите почитатели. „Отдавна исках да направя песен с по-сериозен текст и се радвам, че феновете ме подкрепиха. Получавам много добри отзиви за песента досега и това адски много ме радва.”, сподели българският Василис Карас.
Клипът на „Какво направи с мен?” е заснет в изоставена сграда в околностите на София. И по-точно мястото е запустял санаториум. „Като разбрах какво е била сградата преди по някакъв начин се замислих, че една разтърсваща любов наистина може да те доведе до лудост и да извършиш големи щуротии.”, разсъждава хитовият изпълнител.
В част от кадрите Човека-глас си партнира са атрактивната блондинка Галя. „Отново предпочетох да дам шанс във видеото ми да се снима не популярна дама, а обикновено момиче, както направих и с предишния си клип. Имах много запитвания от момичета във facebook и офиса на нашата фирма с желание да се снимат във видеото. С режисьора обаче се спряхме на Галя, защото тя е не само красива и сексапилна, но и много артистична.” Не пести комплименти Големия Тони.
Не пропускайте новото видео на Тони Стораро „Какво направи с мен?” само в ефира на Фен ТВ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар