събота, 5 юни 2010 г.

Преслава: Не искам да ме свързват с Коко Динев


Преслава ядосано отрече пред сп. Нов фолк, че дели една постеля с Коко Динев, както обявиха медиите след раздялата на бизнесмена с майката на сина му Емилия.
„Няма нищо такова! Вече дори не ми се коментира – от колко време ме свързват с този човек, хиляди интервюта съм дала… Не искам нито да се меся в техните отношения, нито да казвам нещо, което би могло да обиди или единия, или другия. Извинявам се, но ми писна вече да ме свързват с това!” - възмутено опроверга слуховете певицата.Повод за намесването на Преслава в любовния триъгълник този път стана изказване на Емилия пред в. Труд. След като се заговори, че гласовитата й колежка е обсъждана за кума на сватбата на Коцето и Надя, а кум ще е Коко Динев, на въпрос дали са разделени с бащата на детето й, блондинката отговори "Защо не попитате "кумицата" Преслава?" Емилия отказа да коментира повече отношенията с бившата си половинка, като заявила, че отсега нататък само той ще дава изявления за връзката им. Медиите отдавна спрягат като двойка Коко и Преслава и твърдят, че любовния роман между тях започнал по време на бременността на Емилия. "Знам каква е истината за отношенията между двамата, но не мога да я кажа" - заяви в интервю русокосата певица. Двете демонстрираха перфектни отношения по време на купони и дори позираха за съвместна фотосесия.

Няма коментари:

Публикуване на коментар